شبكة ومنتديات ايجى تريك

شبكة ومنتديات ايجى تريك

nimbuzz , room , flood , flooder, hacker , hack , black , hacker , bombus , exodus , ,bookmarks , Bombus , Bombusmod , Nimbuzz , hack , Hacker , Hacking , PC , Gajim , Pandion , xmpp , Apple MacOS , Console

[]!!! أضحك من قلبك !!![]

شاطر
    ir0n_b0y_11
    عضو فضى
    عضو فضى

المزاج المزاج : عادي..عايش

default []!!! أضحك من قلبك !!![]

مُساهمة من طرف ir0n_b0y_11 في الخميس مارس 03, 2011 10:12 pm

شيطان ندل,عزم اصحابة الشياطين على العشاء,دخلهم الاوضة وقفل عليهم وراح مشغلهم قرأن

مرة واحد مسطول مسك الفرخة من زمارة رقبتها وقال لها كل يوم بيض كل يوم بيض مفيش جبنه

واحد غبى حبيتين عينوه مدير ملجأ أيتام اول قرار اخده اجتماع لأولياء الامور

واحد عنده مزرعة فراخ وكانت فاشلة جدا راح لمهندس زراعي وقاله : أنا مش عارف أزرع الفراخ, زرعتها من رجليها مطرحتش زرعتها من جناحها مطرحتش زرعتها من دماغها مطرحتش. المهندس قاله : روح هاتلي عينه من الأرض !

ترزي متجوز واحدة قصيرة فكلها التنية

واحد عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يروح الكتكوت واكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد تلات أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين

واحد بيقول لمراته انا بحب فيتراك جدا قالتله و انا بحب محمود جدا جدا قلها بس فيتراك ديه مربه قالتله و محمود ده عسل ... عسل

اتنين مساطيل واحد سال التاني هو النهارده السبت و لا الحد قاله الاتنين قال ماشاء الله هما بقو سوا

واحد دلوعة اوي ابوه جبله شريط اسلامي عشان ينصلح حاله تاني يوم الاب رجع البيت لقى ابنه متحجب

واحد كهربائى..ابنه سخن ركبله ترانس

كان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوز فراح واتقدم لواحده, فبيقول لأبوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي

قاله: ما انا برضه بقول استحاله تكون خلقه ربنا

واحد مسطول راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمه ان مفيش جبنه بتتباع هنا وشويه و مسطول تاني جه، فالصيدلى قاله فهم صاحبك ان مفيش جبنه بتتباع هنا قال لة ياعم سيبك منة دا غبى ادينى بنص جنيه لانشون

*********************************************************************************************************************

عدل سابقا من قبل ir0n_b0y_11 في الخميس مارس 03, 2011 11:14 pm عدل 1 مرات (السبب : احب اسمع تعليق حضراتكو)

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء سبتمبر 25, 2018 1:38 pm