شبكة ومنتديات ايجى تريك

nimbuzz , room , flood , flooder, hacker , hack , black , hacker , bombus , exodus , ,bookmarks , Bombus , Bombusmod , Nimbuzz , hack , Hacker , Hacking , PC , Gajim , Pandion , xmpp , Apple MacOS , Console


    احذرو مع yamamahe

    شاطر
    avatar
    yamamahe
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 302
    نقاط : 453
    تاريخ التسجيل : 06/12/2010
    العمر : 47
    المزاج المزاج : رايق عال

    default احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف yamamahe في الثلاثاء ديسمبر 21, 2010 7:31 am

    السلام عليكم
    وضعت موضوعي في قهوت المنتدى لنجلس مع كأس من القهوى في وقت الراحة للتسلية
    ايه رايكم كل واحد من المشرفين و اعضاء حتى معلمنا مدير الموقع ان يضع موضوع يثير الجدل و النقاش لنتعلم البحث عن الشي
    انا أبدأ بهذه و يرجى الاستمرار من بعدي و شكرا
    ...................................................
    هل سمعتم المثل القائل
    يقول لَقِيط بن زُرارَةَ: لو سَمِعُوا وَقْعَ الدَّبابيسِ
    ما المقصود بهذا التعبير
    و ما هي الدبايس
    يرجى النقاش من قبل الزوار و مشرفين و اعضاء
    avatar
    الذئب
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 48
    نقاط : 133
    تاريخ التسجيل : 08/08/2010

    default رد: احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف الذئب في الثلاثاء ديسمبر 21, 2010 8:01 pm

    مشكور أخى يمامة ولكن لست أعلم أرجو توضيح هذا المثال شكرا" أخى
    avatar
    yamamahe
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 302
    نقاط : 453
    تاريخ التسجيل : 06/12/2010
    العمر : 47
    المزاج المزاج : رايق عال

    default رد: احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف yamamahe في الثلاثاء ديسمبر 21, 2010 8:29 pm

    صديقي المشرف
    الهدف من مشاركتي هو بيان هذا المثل من قبل المشرفين او زوار او اعضاء و بعد فترة انا ح اضع الرد لما ما حدش يجاوب
    و ارجو ممن لديه اي فزورة يحطها هنا عشان نفكر و نحل و نشارك
    ع راسي اخي المشرف الذئب




    بيـــــن ريتـــا و عيـــــونـــي بـــندقـــيـــة
    مـــــن يعـــــــــــــــــرف ريتـــــــــــــــــا ينحني و يصلي
    avatar
    ξяяσя
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 71
    نقاط : 86
    تاريخ التسجيل : 27/11/2010
    العمر : 25
    المزاج المزاج : ______

    default رد: احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف ξяяσя في الثلاثاء ديسمبر 21, 2010 11:17 pm

    I dont know Rolling Eyes

    tmaaaam ya kbeeeeer



    97%||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    avatar
    yamamahe
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 302
    نقاط : 453
    تاريخ التسجيل : 06/12/2010
    العمر : 47
    المزاج المزاج : رايق عال

    default رد: احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف yamamahe في الأربعاء ديسمبر 22, 2010 9:02 pm

    يرجى من الحضور البحث و المعرفة و شكرا للمرور




    بيـــــن ريتـــا و عيـــــونـــي بـــندقـــيـــة
    مـــــن يعـــــــــــــــــرف ريتـــــــــــــــــا ينحني و يصلي
    avatar
    mostafa
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 394
    نقاط : 417
    تاريخ التسجيل : 01/12/2010
    العمر : 24
    الموقع : www.mostafa.hexat.com
    المزاج المزاج : تمام وزى الفل0142537999

    default رد: احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف mostafa في الخميس ديسمبر 23, 2010 10:20 pm

    موش عارف

    avatar
    yamamahe
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 302
    نقاط : 453
    تاريخ التسجيل : 06/12/2010
    العمر : 47
    المزاج المزاج : رايق عال

    default رد: احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف yamamahe في الأحد ديسمبر 26, 2010 4:09 am

    اخي مصطفى ايش مش عارفه
    ممكن تتوضح
    شكرا للمرور




    بيـــــن ريتـــا و عيـــــونـــي بـــندقـــيـــة
    مـــــن يعـــــــــــــــــرف ريتـــــــــــــــــا ينحني و يصلي
    avatar
    دنــدشــــه dndsha
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 185
    نقاط : 231
    تاريخ التسجيل : 12/12/2010
    العمر : 24
    الموقع : www.elomda.hexat.com
    المزاج المزاج : مــش تــمــام

    default رد: احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف دنــدشــــه dndsha في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 6:43 am


    ‏ ولوني مش فاهم حاجه

    أنا قلت آجي أشقر عليكو يمكن تكونوا محتاجين حاجه

    بالتوفيق إنشاء الله



    ﻣ ﺠ ﺮﻮﺡ ﺄﻧ ﺎ ﻣ ﻨ ﮓ

    دي إيـمـيـلاتـي

    mgroo7-ana-menk@nimbuzz.com

    أو

    xxx_elomda_xxx@yahoo.com

    أو

    xx_elomda_xx@hotmail.com


    لـو مـحـتـاج أي حـاجـه أنـا تـحـت أمـرك فـي أي وقـت

    بـس لـو هـتـضـيـفـنـي إبـقـه عـرفـنـي عـلـشـان أقـبـل الإضـافـه

    يـا رب كـمـلـهـا بـالـحـاجـات الـكـويـسـه

    !!!--...___________dndsha___________...--!!!

    ╗◄ الــعــ‎ elomda ‎ــمــدة ►╔

    www.elomda.hexat.com

    or

    www.dndsha.hexat.com

    ╝◄ الــعــ‎ elomda ‎ــمــدة ►╚
    avatar
    yamamahe
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 302
    نقاط : 453
    تاريخ التسجيل : 06/12/2010
    العمر : 47
    المزاج المزاج : رايق عال

    default رد: احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف yamamahe في الخميس ديسمبر 30, 2010 9:42 am

    عاوززززززززززززززين من الكل يفكرو في الحل




    بيـــــن ريتـــا و عيـــــونـــي بـــندقـــيـــة
    مـــــن يعـــــــــــــــــرف ريتـــــــــــــــــا ينحني و يصلي

    noapology
    عضو مشارك
    عضو مشارك

    عدد المساهمات : 20
    نقاط : 20
    تاريخ التسجيل : 10/01/2011

    default رد: احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف noapology في الإثنين يناير 10, 2011 9:08 pm

    hende da wla eh
    avatar
    yamamahe
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 302
    نقاط : 453
    تاريخ التسجيل : 06/12/2010
    العمر : 47
    المزاج المزاج : رايق عال

    default رد: احذرو مع yamamahe

    مُساهمة من طرف yamamahe في الثلاثاء يناير 11, 2011 7:52 am

    ما فيش اجابة




    بيـــــن ريتـــا و عيـــــونـــي بـــندقـــيـــة
    مـــــن يعـــــــــــــــــرف ريتـــــــــــــــــا ينحني و يصلي

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء نوفمبر 21, 2017 1:27 am